Mausam App Apk 2023 Scaricate per Android [Tempo Indianu]

Una nova applicazione Android sviluppata da NARESH DHAKECHA Dipartimentu Meteorologicu di l'India cù l'Agricoltura Digitale di Icrisat cuncentrata in i Stati Indiani chjamati App Mausam. Hè un schedariu Apk d'alerta per mezu di quale a ghjente di l'India accede à l'aghjurnamenti di u clima osservatu nantu à e previsioni climatichi di u paese.

L'India hè un paese in via di sviluppu induve a maiò parte di e persone sò basate interamente in campi agriculi. È ùn ponu permette di perde u so prufittu per via di l'avvenimenti climatichi imminenti. Ancu e persone chì vivenu in cità facenu prublemi difficili per via di e cundizioni climatichi.

In cunsiderà tutti questi prublemi, l'esperti prufessiunali anu decisu di sviluppà un Android Apk chì si cuncentra interamente in i Stati Indiani. È aghjurnà a basa di dati è parechje carte climatiche in 30 minuti.

Inoltre, l'app climatica furnisce una mappa video in diretta in l'app chì stabilisce una cunnessione diretta cù u satellitu. U Ministeru di e Scienze di a Terra assicura l'accessu direttu à e previsioni meteorologiche osservate, cumprese i dati di meteorologia tropicale.

Stallà sta App Mausam in u vostru telefuninu ùn vi permetterà micca solu di cullà e diverse carte. Ma furnisce ancu un rapportu di e cundizioni climatichi diffirenti in quantu à a previsione attuale. Cum'è furnisce a velocità di u ventu, l'umidità in l'aria, a densità di precipitazione è a densità di a pioggia, etc.

A più bona parte di questa app d'infurmazioni climatichi hè chì dice à l'utilizatore nantu à e previsioni future. A maiò parte di e persone volenu sapè di e previsioni future perchè volenu aghjustà i so piani cunsiderendu u clima. Perchè cuncentrazione nantu à diversi scenarii e persone facenu diverse attività o avvenimenti all'aperto.

Chì puderia esse affettatu da e cundizioni climatichi cattivi. In cunsiderà tutti questi prublemi, u Dipartimentu Meteorologicu di l'India IMD hè stata cun una nova App chjamata Mousam App da u nostru situ web. Chì hè accessibile per scaricà cù l'opzione di scaricamentu di un clic.

Chì hè Mausam Apk

Mausam App hè una applicazione Android sviluppata da u Dipartimentu Meteorologicu di l'India. Recentemente l'India hà impostu diverse sanzioni à l'applicazioni mobili cinesi chì includenu u sviluppu di diverse app. Fighjendu nantu à sta nova dumanda, i sviluppatori decidenu di lancià sta nova app di l'Istitutu Indianu chì mostra solu l'aghjurnamenti climatichi di i Stati Indiani.

Per mezu di sta app, l'utente ùn solu riceve l'ultime aghjornamenti per mezu di notificazioni. Ma accede ancu à a tecnulugia di mapping di video. Induva diverse mappe relative à u clima saranu affissate per l'utilizatori è ellu / ella averà accessu à leghje quelli carte cumparatu cù l'aghjurnamenti previ.

Per a previsione, i sviluppatori anu stabilitu una cunnessione diretta cù satellitu. Da induve l'utente divertisce furnisce l'ultime stampi di diversi lochi particulari. Pruducennu u clima usanu stu supercomputatore per calculà e valutà e cundizioni.

Dettagli di Apk

nomuMausam
Versionv7.0
Size10 MB
DocumentalisteDHAKECHA NARESH
U nome di u pacchjucom.ndsoftwares.mausam
PrezzoFree
Android richiestu4.1 è Plus
Catigurìaapplicazioni - Weather

Ancu a lettura di l'imaghjini meteo furnite cumpretamente permetterà l'utente di predicà a cundizione da ellu stessu. Per spustà lisamente i dati l'esperti anu integratu u livellu avanzatu di cache in u servitore chì si opponeranu à spustà cuntenuti duplicati ripetutamente.

D’altronde, l’App Mausam procurerà automaticamente l’ultime imàgine di a previsione da u Sità Web di u Governu di l'India. Cusì, l'utilizatore pò facilmente paragunà è ghjudicà facilmente a variazione in i cundizioni climatichi.

Caratteristiche Chjave di l'App

  • L'utilizatori mobili ponu scaricà l'app ufficiale da quì è da PlayStore.
  • Moltu simplice d'utilizà accede à a mappa video avanzata.
  • A tecnulugia avanzata di cache hè stata aduprata per spustà i dati è e carte d'alta qualità.
  • Ancu i Mapi Meteo di u Guvernu di l'India sò nantu à u mod di ricerca automatica per uttene l'ultime imagine.
  • U Dipartimentu Meteorologicu Indianu hà ancu offertu una nova funzione cù u nome di Programma di Missione di Monsoni.
  • Quì l'App hè utile per i agricultori in furnisce avvisi, timing di l'alba, servizii, implementazione è più.
  • Opzione particulare offre l'imaghjini di radar, a temperatura attuale è furnisce dati senza saldatura.
  • L'utilizatori ponu ancu cumprà diverse tippi di prudutti climatichi.
  • Quelli prudutti avvisanu in modu proattivu e persone in quantu à diversi tipi di cundizioni.
  • L'Istitutu Indianu di Meteorologia Tropicale è l'Agricultura Digitale d'Icrisat guidanu inseme.
  • Quì l'Applicazione Mobile offre un accessu faciule à l'utilizatori à tutte e previsioni climatichi di dati.

Screenshots di l'App

Cumu scaricà l'app Mausam

U situ web di terze parti offre i File Apk gratuitamente. Ma s'è vo site à sente l'opinione di un espertu allora tali piattaforme sò inutili è micca affidabili. Perchè in i ghjorni precedenti, tali piattaforme forgiavanu utilizatori mobili chì furniscenu File Apk falsi è non funzionali.

Ma in una tale situazione, l'utilizatori di u telefuninu Android ponu fiducia in u nostru situ web. Perchè furnimu solu versioni APK autentiche è ufficiali. Per scaricà l'ultima versione di l'App Mausam, cliccate nant'à u buttone di scaricamentu furnitu in a nostra pagina web.

Cume Installà U File Apk

Dopu a bona scaricazione di u File Apk. Per piacè seguitate i passi sottu in modu rapidu, è cusì u prucessu di stallazione è utilizazione di u fugliale si move bè.

  • Prima, vai à l'ambientazione mobile è permettenu e Fonti Inconnu.
  • Locate u schedariu telecaricatu da a sezione di almacenamentu mobile.
  • Inizià u prucessu di installazione premendu u buttone d'installazione.
  • Dopu avè installatu l'app cumplemente, andate à u menù mobile è apre l'applicazione.
  • Habilita u vostru GPS per seguità a vostra posizione di a zona è mostrà a credenza prevista automaticamente.

Quì nant'à u nostru situ web, avemu digià spartutu bundanza di differente Apps riguardu a previsioni di u tempu. Sè vo site interessatu à stallà è scopra quelli megliu Apps alternativa per piacè seguitate ligame chì hè Cuaca Apk.

Dumande dumandatu Spissu
  1. <strong>Is Mausam App Download Free To Get?</strong>

    Iè, l'ultima versione di Android App hè cumplettamente liberu di scaricà da quì cun un clic. Scaricate direttamente l'app è gode di accessu à l'ultime aghjurnamenti.

  2. <strong>Are We Providing App For iPhone?</strong>

    No, quì simu offre solu i fugliali Apk compatibili cù Android. Chì significa chì l'app furnita ùn hè micca cumpatibile per i dispositi iPhone.

  3. L'utilizatori di Android ponu scaricà l'app da Google Play Store?

    Iè, utilizatori Android ponu facirmenti scaricà App da Play Store cun un clic opzione. Simply circà l 'App in magazzini è appughjà u buttone stallà.

cunchiusioni

Sè appartene à l'India è cercate una piattaforma autentica induve pudete uttene l'aghjurnamenti recenti in quantu à e cundizioni climatichi. Allora ricumandemu chì l'utilizatori di u telefuninu telecaricanu è installate l'ultima versione di l'App Mousam da quì gratuitamente.

Link download