Scarica gratis l'app NRW Kultur per Android [Novu 2022]

Avete mai statu in Germania? Se no, allora duvete visità u paese perchè hè famosu per i so punti turistici incredibili cumprese e sculture. In cunsiderazione di l'assistente turisticu cumpresu l'utilizatori, avemu purtatu sta nova applicazione vale à dì NRW Kultur App.

U scopu principale di sviluppà sta applicazione era di offre una assistenza cumpleta per i novi visitatori. Chì ùn sò micca familiarizati cù i punti turistici più sculture. Chì sò abbastanza famosi in Germania è i visitatori ponu assiste à quelle sculture in lochi diversi.

Chì hè l'impurtanza di ste sculture? Eppuru ste statue sò custruite cù materiali diversi. Ma u puntu notevule hè chì a so arte significa chì u travagliu di l'artista hè apprezzatu in questi paesi. È ogni statua riflette a so storia.

Tali tippi di punti turistici sò accessibili in diversi paesi. In più di u so linguaghju di u corpu, a maggior parte di i visitatori ùn cunnoscenu micca e statue. Ancu a guida turistica carica soldi per cuntà a storia daretu à a custruzzione di ste sculture.

Dunque considerendu u prublema è a difficoltà chì e persone affrontanu in Germania. I sviluppatori anu avutu sta nova idea induve anu decisu di custruisce sta nova applicazione. Attraversu u quale ponu facilmente amparà è leghje tutta a storia senza alcun prublema.

Inoltre, i sviluppatori anu integratu parechje caratteristiche in ellu. Chì include l'indirizzu di situazione cun pienu daretu à sviluppà sta statua. Ancu ùn avete micca bisognu di assumere per dumandà à qualcunu nantu à queste informazioni particulari.

Tuttu ciò chì duvete fà hè solu scaricà a versione aggiornata di NRW Kultur Apk da quì. Installa in u vostru smartphone attivendu u vostru GPS. Una volta chì u GPS hà da rilevà a vostra situazione allora guiderà automaticamente a persona à u locu currettu.

Più infurmazione nantu à NRW Kultur Apk

Cum'è a spiegemu prima chì hè una applicazione Art & Design particularmente sviluppata per l'utilizatori mobili. A funzione principale di questa applicazione era di rende l'infurmazioni sicure. Cusì a ghjente ùn averà mai bisognu di dumandà à e persone riguardu à sculture particulare.

Ancu se ci sò parechje ragioni per cuncepisce queste diverse statue. Ma u mutivu u più impurtante per custruisce questi disegni unichi era di riflette a tradizione più a storia di u paese. Inoltre, à i turisti li piacenu cose cusì per via di i so disegni unichi.

Dettagli di APK

nomuCultura NRW
Versionv1.4-beta
Size8.7 MB
DocumentalisteKultursekretariat NRW Gütersloh
U nome di u pacchjunet.nrwskulptur.nrw_skulptur_app
PrezzoFree
Android richiestu4.1 è Plus
Catigurìaapplicazioni - Art & Design

Oltre à l'infurmazioni, l'applicazione offre ancu sta categuria separata di Prughjetti. Induve tutti quelli chì anderanu è i prughjetti novi cumpletati saranu visualizati cun infurmazione curretta. Quì a lettura di i posti renderà più faciule l'esplorazione di prughjetti novi è in corso.

Mentre leghjite o passate per un post, se ti piace è ùn avete micca u tempu di leghje. Allora l'utilizatore marca u post particulare salvu è sarà mutu in a categuria salvata. Significa chì u postu serà dispunibule per leghje in rigalu dopu avè compiu u vostru travagliu.

Oltre à queste caratteristiche necessarie, i sviluppatori pianificanu di aghjunghje più opzioni novi in ​​ellu. Chì pò esse accessibile per aduprà l'aggiornamenti entranti. Finu à quandu l'utenti puderanu godere di u currente di NRW Kultur App installendu in u so smartphone.

Caratteristiche Chjave di l'App

  • Nessuna registrazione hè necessaria.
  • Nisuna sottumissione hè necessaria.
  • L'App ùn supporta mai annunci di terze parti. L'installazione di l'Apk offre una ricca infurmazione in quantu à e diverse sculture.
  • Inoltre, furnirà informazioni aggiornate in quantu à i prughjetti in corso.
  • In l'App Inside, l'esperti anu integratu queste opzioni di rotta.
  • Chì ultimamente guiderà a ghjente in a direzione ghjusta.

Screenshots di l'App

Cumu Scaricà l'app

Ci sò parechji siti web chì pretendenu offre l'ultima versione di i file Apk. Ma in realtà, quelle piattaforme offrenu App falsi è currutti. Allora chì duverebbenu fà l'utenti di Android in tale situazione quandu ogni situ web offre un'informazione falsa?

A risposta hè simplice, quelli utilizatori chì si trovanu di fronte à sta difficultà ponu fidà si nantu à u nostru situ web. Perchè spartimu solu App autentiche è uriginali di rigalu. Per scaricà a versione aggiornata di NRW Kultur Per Android cliccate nantu à u buttone di ligame di download furnitu.

Pudete ancu piace di scaricà

APK Artivivu

App Spechju Càmera per Camera

cunchiusioni

Dunque sì avete intenzione di visità a Germania è ùn sapete micca questi punti turistici. Dopu vi raccomandemu di installà l'ultima versione di NRW Kultur App in u vostru smartphone. Mentre l'usu se affruntate qualchì prublema, sentitevi liberi di cuntattaci.